Menu
Klantenservice

Levering van je bestelling

Wil je weten wanneer jouw bestelling wordt bezorgd?

Check de status en Track & Trace code van je pakket in je persoonlijke account.

Wachtwoord van je account vergeten? Klik hier


Hoe komt mijn pakketje bij mij?

Bezorging
We bezorgen je bestelling op een door jou gekozen afleveradres, bijvoorbeeld bij je thuis of op je werk. Onze bestellingen worden standaard door PostNL of GLS bezorgd. Voor het overgrote deel van onze bestellingen geldt op werkdagen: voor 20.00u besteld, dezelfde dag verzonden! *

*Mits de producten op vooraad zijn.

Ophalen bij een PostNL afhaalpunt
Je kunt je bestelling indien gewenst ook ophalen bij een afhaalpunt van PostNL. Je kunt dan zelf kiezen bij welk afhaalpunt je jouw bestelling wil ophalen. Let op: pakketten met een groot formaat kunnen niet klaar worden gelegd op een afhaalpunt.

Uitzonderingen
Een uitzondering wat betreft het bezorgen van je bestelling is de zondag, want op die dag worden er geen pakketten bezorgd. Is één van je producten niet op voorraad? Dan wordt je pakket pas verzonden op het moment dat we je bestelling compleet kunnen maken. Wil je graag een deellevering wanneer een product niet op voorraad is? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van je totale bestelwaarde en worden automatisch berekend in je winkelwagen. Hieronder zie je een overzicht van de verzendkosten die wij bij de verschillende bestelwaardes hanteren. Houdt er rekening mee dat we een kleine ordertoeslag rekenen voor bestellingen tot € 15,-.

 

Verzendkosten inclusief BTW

 Orderwaarde Verzendkosten
 € 0 - 15 € 5,99 + € 1,50 extra toeslag
 € 15,01 - 150 € 5,99
 € 150 + Gratis verzending

Wat is de status van mijn order?

Je kunt de status van een order heel snel en eenvoudig controleren via onze orderstatus pagina. Het enige wat je daar hoeft te doen is je e-mailadres en wachtwoord in te voeren of de informatie van je orderbevestiging.

Wanneer je bestelling verzonden wordt, krijg je een track & trace code van ons toegestuurd via e-mail. Deze code geeft aan op welke dag en welk tijdstip (bloktijd) je pakketje bezorgd wordt. Zo kun je jouw bestelling snel en gemakkelijk volgen. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan ook je spamfolder / ongewenste map. Let op: het kan soms even duren voordat een status is bijgewerkt. Dat komt omdat jouw pakket tijdens de af te leggen route niet door ieder depot wordt gescand.