Menu
Klantenservice

Meest gestelde vragen over LEDswitch

- Wanneer wordt mijn order verwerkt?
Uw order wordt verwerkt nadat de betaling van uw bestelling voldaan is. Hierna kunnen wij, wanneer dat nodig is, producten voor u reserveren. Zolang de betaling nog niet voldaan is gebeurt hier verder niets mee. Het blijft in ons systeem staan totdat de betaling wordt voldaan.

- Waarom geeft de website aan dat mijn BTW nummer ongeldig is?
Uw BTW nummer dient zonder spaties en punten te worden ingevoerd. Wanneer dit wel wordt gebruikt, herkent de website dit nummer niet. .

- Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog producten toevoegen?
Heeft u de betaling nog niet voldaan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice (e-mail/telefonisch) om producten toe te voegen.

- Welke subsidies kunnen ondernemers krijgen?
Heeft u de betaling nog niet voldaan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice (e-mail/telefonisch) om producten toe te voegen.

Wanneer de betaling voldaan is, is het niet mogelijk om producten aan uw order toe te voegen. Mochten uw producten nog niet verzonden zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice waarna deze de order voor u annuleert en een nieuwe order voor u plaatst.
Doordat het een automatisch systeem betreft, wordt er om een nieuwe betaling gevraagd bij uw nieuwe order. De betaling van uw oude order wordt gecrediteerd.



- Waar kan ik mijn factuur inzien?
U ontvangt na het voldoen van uw betaling, automatisch een e-mail met daarin uw factuur als pdf bestand.

Wanneer u een account aanmaakt en vervolgens een bestelling plaatst, kunt u na de betaling uw factuur inzien. Zodra u ingelogd bent op www.ledswitch.com, kunt u uw facturen inzien via 'mijn order' - 'bestelling bekijken' - boven aan de pagina ziet u staan: 'over deze order' daar kunt u 'facturen' aanklikken.