Neutrale pakbon
We leveren je bestelling anoniem en rechtstreeks aan je eindklant!
Wat is een neutrale pakbon?
Een neutrale pakbon betekent dat een bestelling wordt geleverd met een pakbon en een transportlabel, waarop het Lampdirect logo en de contactgegevens niet worden vermeld. Je kunt dit regelen met je persoonlijke accountmanager of je vinkt het aan in de check-out door deze stappen te volgen. Op de neutrale pakbon wordt enkel het afleveradres van de eindklant (jouw klant) vermeld.


Hoe profiteer jij van een neutrale pakbon?
Slokt logistiek je tijd en middelen op? Als wederverkoper of installateur ligt je focus op het leveren van hoge kwaliteit verlichtingsoplossingen aan je klanten. En dat doe je het liefst zonder onnodige complicaties. Een neutrale pakbon is een eenvoudige maar krachtige tool die:
· Vermeldt alleen het afleveradres van jouw eindklant.
· Prijsvergelijkingen door je eindklant voorkomt, wat je marges beschermt.
· Kosten bespaart, doordat je geen pakbonnen en transportlabels hoeft te printen.
· Tijd bespaart op transport met directe levering aan je klant (drop shipping).
· Voorraad- en opslagkosten verlaagt; geen restvoorraad en geen/minder m2 opslagkosten.
Wij worden een anonieme partner in de activiteiten van je bedrijf, waardoor je een snelle en betrouwbare partner wordt in alle toekomstige ondernemingen.
Hoe maak je gebruik van een neutrale pakbon?
Je kunt bij het afrekenen een neutrale pakbon aanvragen, wat je volledige controle geeft over waar de bestelling wordt afgeleverd. Volg hiervoor de onderstaande stappen:


Stap 1
Voer de naam en het adres van je klant in bij de velden van de bezorggegevens.


Stap 2
Vink "Factuur verzenden naar bovenstaand adres." uit.


Stap 3
Voer je eigen bedrijfsgegevens in bij het factuuradres (indien nog niet opgeslagen).


Stap 4
Vink "Ja, ik wil een neutrale pakbon" aan.
Een paar klikken, dat is alles wat je hoeft te doen! Wij doen de rest. Zo houd je je merk in de schijnwerpers en zorgen wij voor een naadloze, professionele levering rechtstreeks aan je klant.
Opmerking: Vraag je de neutrale pakbon aan bij het afrekenen, dan zijn je bedrijfsgegevens de afzender. Wil je een anonieme pakbon? Neem dan contact op met je persoonlijke accountmanager.