Vorige


Producten retourneren

Heb je de verkeerde producten besteld? Dan kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Je krijgt dan het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, terug. Je betaalt alleen voor de retourkosten. Als je de de producten wilt vervangen door andere producten of als je defecte artikelen hebt ontvangen, dan nemen wij de verzendkosten van de nieuwe levering op ons.

Indien je producten wilt retourneren naar Lampdirect.nl moet je eerst een aanvraag doen op onze website. Om een aanvraag te doen volg je de volgende stappen: 

Stap 1

Klik hier om in te loggen op de website van Lampdirect.nl

Stap 2

Klik op "Retouren" aan de linkerzijde van deze pagina.

Stap 3

Klik op "Plaats Nieuwe Aanvraag" om een nieuwe aanvraag in te dienen.

Stap 4

Onder het kopje “Selecteer de betreffende bestelling” selecteer je het type order dat van toepassing is.

Stap 5

Verwijder alle producten door te klikken op “Remove item” – behalve de artikelen die je terug wilt sturen.

Stap 6

Kies welke actie je wilt ondernemen, en voeg hier een uitleg aan toe.

Stap 7

Selecteer de reden van je retouraanvraag (verkeerd product, defect product, etc.). Klik op "Plaats Aanvraag". Je aanvraag is nu ingediend.

Stap 8

Voeg een foto toe als het gaat om een defect product . Klik op "Notitie opslaan".

Stap 9

Je ontvangt na de verwerking van je aanvraag een e-mail. Log in op je account, en print het retourformulier (Retouren). Print het document uit, en voeg dit toe aan je pakketje.

Let op: Een retour zal niet verwerkt worden zonder dat dit document toegevoegd is.

Voorwaarden

Voorwaarden voor het retourneren van goederen:

  • Alle artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn;
  • Alle artikelen moeten in de originele verpakking zitten;
  • Alle artikelen moeten genoemd zijn op het retourformulier, anders kan uw retouraanvraag niet verwerkt worden;
  • Alle artikelen moeten veilig teruggestuurd worden (inclusief productstickers en handleidingen) om zo beschadiging tijdens het vervoer te vermijden.
  • Als je artikelen wilt retourneren die je zélf verkeerd besteld hebt, dan zal je de kosten moeten dragen van terugzending naar ons magazijn in Nederland. 

Heb je een order geplaatst en wil je deze graag annuleren? Bel dan zo snel mogelijk onze klantenservice. Ons geautomatiseerde ordersysteem verwerkt jouw bestelling zo snel mogelijk, waardoor annulering vaak niet meer mogelijk is. In dat geval kan je het pakketje weigeren aan de deur en komt het terug bij ons.

 

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande, of wil je graag extra advies? Bel onze klantenservice 088 - 31 00 000 of stuur een mail [email protected] 

loading

Moment...

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen