Vorige

Retouren

returns

Heb je de verkeerde producten besteld? Dan kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Klik op de onderwerpen hieronder voor meer informatie.


Creëer retouraanvraag

Optie 1: Creëer een retouraanvraag aan via je account

Hoe creëer je een retouraanvraag via je account:


  1. Log in op je account en klik op “Retouren” in het menu aan de linkerkant.
  2. Klik op "Plaats nieuwe aanvraag" en volg de verdere instructies.
  3. Je ontvangt na de verwerking van je aanvraag een e-mail met verdere informatie. Log in op je account en print het retourformulier (onder Retouren). Voeg deze vervolgens toe aan je pakketje.


Optie 2: Creëer een retouraanvraag via een e-mail

Stuur een e-mail naar [email protected] met de volgende informatie:

  • De reden van je retouraanvraag
  • Je ordernummer
  • Indien je kapotte/defecte producten hebt ontvangen: voeg een foto toe van deze producten

Je zult vervolgens een bevestiging via de email ontvangen met verdere informatie over het retourproces.



Belangrijke Informatie

Wat moet ik weten voordat ik mijn producten terugstuur?

Wanneer wij je retouraanvraag in behandeling nemen, sturen wij je verdere instructies over het retourproces. Tot die tijd hoef je nog geen producten naar ons terug te sturen. Bij het retourneren van producten moet in ieder geval aan de volgende voorwaarden voldaan worden:

  • Alle artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • Alle artikelen moeten in de originele verpakking zitten.
  • Alle artikelen moeten genoemd zijn op het retourformulier, anders kan jouw retouraanvraag niet verwerkt worden.
  • Alle artikelen (inclusief productstickers en handleidingen) moeten veilig teruggestuurd worden om zo beschadiging tijdens het vervoer te vermijden.

Wat is het correcte retouradres?

Wanneer je retouraanvraag is goedgekeurd, laten wij direct weten naar welk adres het pakket opgestuurd mag worden. Let op: Het retourneren van de producten is op eigen risico. Wij adviseren je altijd om het bewijs van verzending te houden.


Moet ik zelf de retourzending betalen?

Indien je verkeerde producten, gebroken artikelen hebt ontvangen of er ontbreekt iets aan je bestelling, dan zal Lampdirect de kosten dragen van de nieuwe verzending. Als je producten wilt retourneren vanwege een eigen gemaakte fout, dan ben jij verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending naar ons magazijn. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je lampen met de verkeerde fitting hebt besteld. Deze informatie kun je ook teruglezen in onze algemene voorwaarden voor de zakelijke klant en de algemene voorwaarden voor de particuliere klant.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien je je bestelling wilt annuleren, bel dan onmiddellijk onze klantenservice. Ons geautomatiseerde ordersysteem verwerkt bestellingen zo snel mogelijk, waardoor een annulering niet meer mogelijk is. In dit geval heb je de optie om een levering te weigeren. Het pakket zal vervolgens automatisch naar ons teruggestuurd worden.

loading

Moment...

Het artikel is succesvol toegevoegd aan je winkelmand.

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen